Komendant Straży Miejskiej w Śremie
ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy
strażnika miejskiego
Miejsce wykonywania pracy – Straż Miejska w Śremie, ul. Mickiewicza 10.
I. Wymagania niezbędne:
Kandydatem (kandydatką) do pracy na stanowisko strażnika miejskiego może być osoba, która:
1) jest obywatelem polskim,
2) ukończył(a) 21 lat,
3) korzysta w pełni z praw publicznych,
4) posiada co najmniej wykształcenie średnie,
5) jest sprawny(a) pod względem fizycznym i psychicznym,
6) nie był(a) karana sądownie,
7) ma uregulowany stosunek do służby wojskowej,
8) cieszy się nienaganną opinią.
II. Wymagania dodatkowe (pożądane):
Kandydat (kandydatka) spełnia poniższe warunki:
1) posiada prawo jazdy co najmniej kat. B,
2) posiada inne umiejętności przydatne do pracy strażnika miejskiego,
3) jest komunikatywny(a), kreatywny(a), posiada umiejętność pracy w zespole.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
Osoba zatrudniona na stanowisku strażnika miejskiego wykonywać będzie obowiązki określone w ustawie o strażach gminnych i w przepisach szczególnych. W przypadku zatrudnienia osoby nieposiadającej ukończonego kursu podstawowego dla strażników miejskich, osoba ta zostanie zatrudniona na stanowisku aplikanta z obowiązkiem ukończenia tego kursu. W przypadku zatrudnienia osoby legitymującej się ukończonym kursem podstawowym dla strażników miejskich, lub stażem pracy w straży miejskiej, zostaną zastosowane preferencje określone w art. 25 ustawy o strażach gminnych.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia :
Kandydat (kandydatka) winien przedłożyć:
1) list motywacyjny,
2) CV,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
8) oświadczenie o niekaralności i posiadaniu pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1260).
V. Sposób i termin składania ofert :
Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko strażnika miejskiego” w siedzibie Straży Miejskiej w Śremie przy ul. Mickiewicza 10 pok. Nr 7 do dnia 31 sierpnia 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decydować data stempla pocztowego.
VI. Pozostałe informacje :
Konkurs przeprowadzi Komisja powołana przez Komendanta Straży Miejskiej w Śremie.
O terminie i wyniku postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Dodatkowe informacje udziela Komendant Straży oraz Specjalista do Spraw Kadr pod nr tel.(061) 283-25-11 lub w siedzibie Straży.
Komendant Straży Miejskiej Śremu, zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Komendant
Straży Miejskiej w Śremie
/-/ mgr Marian Goliński
Śrem, dnia 13 lipca 2018 r.