1. W dniu 30 maja 2017 r. ok. godz. 12.38 otrzymano zgłoszenie w sprawie parkowania pojazdu na miejscu dla osoby niepełnosprawnej przez osobę nieuprawnioną. Ustalono, że sprawca posługuje się kartą parkingową osoby zmarłej. W dniu 2 czerwca 2017 r. po zgłoszeniu się kierowcy w Straży Miejskiej w Śremie został on ukarany grzywną w wysokości 300 zł za posługiwanie się kartą parkingową przez osobę nieuprawnioną. kartę zabezpieczono.
2. W dniu 31 maja 2017 r. ok. godz. 6.25 otrzymano zgłoszenie od mieszkańca ul. Chłapowskiego, że na parkingu parkuję auto, które ma otwarte szyby. Ustalono właściciela auta i powiadomiono o zdarzeniu.
3. W dniu 31 maja 2017 r. ok. godz. 10.05 otrzymano zgłoszenie w sprawie bezdomnego psa, który został schwytany przez jednego z mieszkańców ul. Witkiewicza. Interwencja została odwrotnie przekazana do Schroniska celem odbioru zwierzęcia.
4. W dniu 01 czerwca 2017 r. interweniowano w sprawie przerostów na łączniku ul. Racławickiej z ul. Podwale. Przekazano wniosek do Urzędu Miejskiego w Śremie.
5. W dniu 01 czerwca 2017 r. ok. godz. 12.50 otrzymano zgłoszenie w sprawie blokowania wjazdu/wyjazdu z posesji na ul. Szerokiej przez inne auto. Kierowca 30-letni mieszkaniec Zbrudzewa po zgłoszeniu się w Straży został ukarany grzywną w drodze mandatu karnego.
6. W dniu 01 czerwca 2017 r. ok. godz. 13.20 otrzymano zgłoszenie w sprawie auta parkującego na chodniku i w zakazie zatrzymywania na ul. Szewskiej w Śremie. Kierowca 25-letni mieszkaniec gminy Jarocin po zgłoszeniu się w Straży został ukarany grzywną w drodze mandatu karnego.
7. W dniu 01 czerwca 2017 r. ok. godz. 16.20 otrzymano zgłoszenie w sprawie leżącego mężczyzny pod klatką bloku ul. Chłapowskiego 24. Na miejscu zastano mężczyznę z kręgu osób bezdomnych znanego z wcześniejszych interwencji, którego zabrano na Komendę Straży Miejskiej celem wytrzeźwienia.
8. W dniu 2 czerwca 2017 r. funkcjonariusze Straży Miejskiej w Śremie oznakowali kilkadziesiąt rowerów uczestnikom festynów zorganizowanych na terenie Szkoły Katolickiej oraz przez E.Leclerk.